۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳
کد خبر: ۶۳۳۹۵۰

خروش منتقمین سردار سلیمانی در پایتخت | همه به عشق حاج قاسم آمدند

خروش منتقمین سردار سلیمانی در پایتخت | همه به عشق حاج قاسم آمدند
مردم انقلابی و ولایتمدار تهران با حضوری میلیونی و دشمن شکن در مراسم بدرقه و تشییع حاج قاسم سلیمانی، جنایت آمریکای خبیث را محکوم و بر انتقام سخت از جنایتکاران تأکید کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری رسا،  مردم ولایتمدار و شهیدپرور تهران در پایتخت ام القرای جهان اسلام پس از چند روز چشم انتظاری و بی قراری امروز میزبان سردار دل‌ها و مالک اشتر زمان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش بودند.

براساس این گزارش، طبق برنامه ریزی های انجام شده مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت قرار بود راس ساعت 8 پس از اقامه نماز توسط رهبر انقلاب از مقابل درب دانشگاه تهران آغاز و پیکر مطهر شهدا تا میدان آزادی تشییع شود اما  به دلیل ازدحام جمعیت و حضور میلیونی مردم ولایتمدار این امر طبق برنامه انجام نشد.

حضور مردم تهران اعم از زن و مرد، کوچک و بزرگ، پیر و جوان در خیابان ها آن هم دقایقی پس از اذان صبح نشان از خلق یک حماسه ای عظیم و تشییع با شکوه میلیونی و تاریخی در پایتخت دارد.

خیابان دانشگاه تهران مملو از جمعیت بی‌تاب و بی قراری است که با چشمانی اشکبار شهادت سرباز رشید اسلام را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تبریک و تسلیت می کنند.

هر لحظه مردم فوج فوج به خیل عظیم جمعیت افزوده می شود و با مشتانی گره زده شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «تسلیت تسلیت»، «نه سازش نه تسلیم نبرد با آمریکا»، «مرگ بر سازشگر» سر می دهند و خواستار انتقامی سخت از آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

برخی خیابان های تهران که منتهی به دانشگاه تهران می شوند از ازدحام جمعیت قفل شده است و تردد به سختی صورت می پذیرد؛ حضور دهه هشتادی ها و نودی ها در مراسم تشییع سردار دلها با سربند های سرخ که روی آن نوشته شده بود من «هم سلیمانی هستم» بسیار چشم گیر و معنا دار بود و آنان آمده بودند تا به دشمنان بفهمانند که همواره پشتیبان ولایت بوده و حسین(ع) و یزید زمان را به خوبی می شناسند.

یکی از شهروندان تهرانی در این مراسم گفت: سردار حاج قاسم؛ خوشا به حالت که کمیلت را با فرشیان خواندی و ندبه ات را با عرشیان زمزمه نمودی، خوشا به حالت که مطلع زندگی ابدیت را با زیارت ایوان طلای علوی و طواف حسینی قلم زدی و به پابوسی سلطان در حرم رضوی نائل شدی، آمدی تا جسمت را به خاک وطنت بسپاری و بال هایت را تا آسمان هفتم بگشایی، ای سپهبد زمین و فرشته آسمان تو برای فرج آقایمان دعا کن./813/

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات